Liemar

Software voor Staalbouw, Raam-, Deur- en Gevelindustrie en Dak en Wand industrie

  • Welkom bij Liemar
    • Over Liemar
    • Het team van Liemar
  • LiemarX ERP Software
    • LiemarX Apps
    • Urenregistratie Software
    • HRM personeel beheer
    • Projectbeheer
    • Kwaliteitsbeheer (ISO)
    • Projectplanning
    • Productieplanning
    • Werkvoorbereiding
    • Materieelbeheer
    • Inkoopfactuur
    • Dashboard BI module
    • Voorraadbeheer
    • Documentbeheer
    • Inkoopbeheer
    • Verkoopbeheer
    • Financieelbeheer
    • Productiebeheer
    • Aansturing machines
    • EN-1090 certificering
  • AVEVA Bocad
    • AVEVA Bocad Steel
    • AVEVA Bocad Tower
    • AVEVA Bocad Dak en Wand
    • AVEVA Bocad NC
    • AVEVA Bocad Offshore
    • AVEVA Bocad Onshore
  • Urenregistratie Software
  • Referenties
  • Evenementen
  • Nieuws
    • FAQ
    • Video’s
  • Contact
    • Inloggen klanten
    • Aanmelden kennissessie

LiemarX Elektronische urenregistratie Software

Met onze elektronische tijdregistratie software beheert u eenvoudig de aan- en afwezigheid van uw medewerkers. Dit is erg belangrijk, want met een goede tijdregistratie zorgt u niet alleen voor een nauwkeurige tijdsplanning, ook de gewerkte uren van uw medewerkers worden bijgehouden en deze kunnen vervolgens eenvoudig doorgestuurd worden voor de verloning.

U kunt precies zien wie er aanwezig is en waar uw medewerkers zich bevinden. Dit is verplicht voor de Arbowet.

Pauzes, vakantie-uren, tijd-voor-tijd, dienstreis, dokter- of tandarts bezoek, ziekteverlof; alles wordt overzichtelijk gepresenteerd en de u als beheerder en de medewerker weet precies hoeveel uren(dagen) hij nog kan opnemen.

Een snel een verlofoverzicht op het scherm laat zien wie en hoeveel mensen u beschikbaar heeft; volgende week of volgende maand. Natuurlijk is dit ook inzichtelijk te maken per afdeling of werkgroep.

Tijdregistratie in de praktijk

Indien u de gewerkte uren van uw medewerkers wilt gaan registreren, voorziet u iedere medewerker van een unieke bagde (proximity badge) of barcode. Voordat zij aan het werk gaan, klokken ze hiermee in bij een speciaal hiervoor bedoelde terminal of op een tablet.

elektronische tijdregistratie

Wanneer de werkdag erop zit, klokken ze weer uit. Op deze manier worden de gewerkte uren geregistreerd.

Het is ook mogelijk om gebruik te maken van onze tijdregistratie applicatie (app). Via deze app kunnen uw medewerkers overal ter wereld hun gewerkte uren registreren. Deze komen dan direct in het systeem terecht. Op dit moment alleen beschikbaar voor Android, maar we werken aan een IOS variant.

De koppeling met projecten

Elektronische tijdregistratie software

De (met barcodes) geregistreerde gegevens kunnen worden gekoppeld aan uw orders/projecten.

Omdat de werktijden van uw medewerkers per order elektronisch worden verzameld, zijn deze gegevens op velerlei verschillende manieren te presenteren en te exporteren.

Hierdoor verschaft de tijdregistratie u inzicht in uw projectorganisatie. U kunt precies bekijken hoeveel gewerkte uren er in een project zitten en wat de kosten hiervan zijn. Doordat werkschema’s, verlofplanningen en vaste roosterdagen kunnen worden ingevoerd, kan daarnaast ook de planning van een project goed worden ingeschat en bijgewerkt.

Tijd & geld besparen met elektronische tijdregistratie

Elektronische tijdregistratie maakt het erg eenvoudig de gewerkte uren van uw medewerkers bij te houden en te verwerken. Enerzijds kunnen projecten efficiënter en rendabeler gepland worden, anderzijds bespaart het uw administratieve afdeling héél véél tijd. We zetten de voordelen van onze tijdregistratie software nog eens op een rijtje:

  • Duidelijke overzichten van de gewerkte uren
  • Zelf te definiëren grafieken
  • Zelf te genereren lijsten van alle verzamelde gegevens
  • Overzichten per project, order, activiteit, filiaal, afdeling, groep of persoon
  • Onbeperkte aantallen employees, bewerkingen en barcodes
  • Onbeperkte aantallen roosters, registratie terminals en orders
  • Registraties zijn onbeperkt
  • Export van gegevens naar Excel

Tijdregistratie software van Liemar

Wilt u meer weten over de tijdregistratie software van Liemar? Neemt u dan gerust contact met ons op! Met onze elektronische tijdregistratie helpen we u graag om uw projecten efficiënter te plannen en op deze manier rendabeler te maken.

Liemar: jouw gids naar meer rendement!

Komende evenementen

  • Tweeluik-webinar: Strakke planning, de rode draad in jouw bedrijf – Deel 1 22 april 2021 10:00 - 11:00
  • Tweeluik-webinar: Strakke planning, de rode draad in jouw bedrijf – Deel 2 29 april 2021 10:00 - 11:30
  • Nationale Staalbouwdag 2021 12 oktober 2021 Hele dag

Ons laatste nieuws

Avondklok: Eenvoudig een Werkgeversverklaring maken

9 februari 2021

ERP implementatie bij Meco Metal: conform de gestelde eisen, conform budget én de afgesproken timing

23 januari 2021

Slimme planning

Dit is dan het mailtje dat verstuurd wordt… verder zie je niks van het hele UBL gebeuren!

18 januari 2021

Liemar Automatiseringen geeft haar software gratis weg

22 november 2020

AVEVA Bocad heet voortaan AVEVA E3D Structural Design

7 september 2020

Contact

Liemar Software BV
Ekkersrijt 4502a
5692 DM Son

T: +31(0) 40 248 40 41
E: info@liemar.nl

Trading Policy
Privacy Statement
Online Support
Inloggen

 

 

Volg ons op

Oplossingen van Liemar

  • LiemarX ERP Software
  • LiemarX Apps
  • LiemarX Urenregistratie Software
  • AVEVA Bocad

Copyright © 2021 Liemar Steel Construction Software

Privacy & Cookies Policy - Liemar Software BV
Liemar Software BV gebruikt alleen technische en functionele cookies en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Daarnaast plaatsen we cookies die uw surfgedrag bijhouden.
AkkoordAfwijzen Meer info?
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

OPSLAAN & ACCEPTEREN