Op 1 oktober is de Customer Concepts Award 2010 in de categorie software uitgereikt aan Jan van Hapert, oprichter en directeur van Liemar. “We hebben er met ons hele team hard aan gewerkt om onze software en service op een zo hoog mogelijk peil te krijgen en te houden. We houden hierbij vast aan de persoonlijke aanpak zoals we dat al 25 jaar gewend zijn te doen. We blijven luisteren naar de klant en proberen oplossingen te bedenken voor problemen die zij in het dagelijks leven moeten oplossen. Een nieuw onderdeel in ons pakket is bijvoorbeeld een koppeling tussen ons systeem en het CNC-machinepark dat bij klanten staat. Hierdoor is het mogelijk om wijzigingen in de offerte direct door te voeren in orders en in productie. Dit levert direct enorme kostenbesparingen en foutkans reductie op.”, aldus Jan van Hapert.
Klantwensen staan bij Liemar centraal
De Customer Concepts Award wordt door Puynhope Marketing Management uitgereikt aan bedrijven die in staat zijn een goede vertaalslag te maken van de veranderende behoeften van klanten naar verbeterde product- en dienstconcepten. Er wordt onder andere gekeken naar de tevredenheid van klanten, hoe probleemoplossend het bedrijf is en de manier waarop structureel met klantwensen wordt omgegaan.