Door je te abonneren op de Aveva nieuws en updates weet je altijd wanneer er een update of fix voor Aveva Bocad beschikbaar is. Je werkt dan altijd met de meest recente versie en haalt zo het maximale uit het Service Abonnement (SAB). Voorkom problemen en blijft op de hoogte van de ontwikkelingen.
Abonneren op nieuwsartikelen en fix informatie
Op de product support website van Aveva is het mogelijk om je te abonneren op nieuwsartikelen en fix informatie. Gebruik deze link om naar de support site te gaan of kies voor de Aveva Pivotal eService portal. Klik vervolgens op “Product Support Website” in het linker menu na het inloggen. Je bent nu op de Aveva Product Support website.
Voer onderstaande stappen uit:
- Klik op de knop “Subscribe”.
- Selecteer de optie “New subscription” en vul je gegevens in.
- Selecteer de items waarvan je op de hoogte wilt blijven (voor Aveva Bocad producten kies je optie Aveva Plant).
- Klik vervolgens op de blauwe knop “Add New Subscrition”.
Als alles goed gegaan is krijg je een scherm met een overzicht van de geselecteerde opties en ontvang je een e-mail met een bevestiging.
LET OP: Als je werkelijk updates en fixes wilt downloaden heb je een account nodig. Als je nog geen account hebt neem dan contact op met Liemar Software.